La vie en France


Nu sker det.

Äntligen säger många, åh nej säger vissa, men nu är den efterlängtade stunden inne: Mia startar blogg!

Det är så dags nu tänkte jag, såhär två månader in på min vistelse, att äntligen ta tag i det här projektet. Dela med mig av pittoreska bilder, skriva om solen och framförallt: skryta med mitt underbara liv! haha

Skämt å sido, för tillfället bor jag i den lilla studentstaden Aix-en-Provence i södra Frankrike och umgås med ett gäng goa svenskar, käkar crêpes minst en gång i veckan och pluggar franska på heltid. Bilden är tagen av Lisa, min andra hälft och ständiga vapendragare - mer om henne kommer en annan dag!


Nu börjar äventyret bland gränderna i Provence, häng med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0